Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje z naszego serwisu.

 
AWARIE I USZKODZENIA + TELEFONY ALARMOWE

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Informujemy, że awarie i uszkodzenia
w częściach wspólnych
nieruchomości 
oraz instalacjach wspólnych można zgłaszać

po godzinach pracy Prudnickiego TBS 
awarię zgłaszamy dyżurującym pod telefonem instalatorom z Zakładu Usług Komunalnych
(dawniej ZBK)

• w dni powszednie w godzinach 1500 - 20 00
• w niedzielę i święta 700-  20 00


- instalacje wodne i kanalizacyjne oraz „co”:  tel. kom. 604280351

- instalacje elektryczne: tel. kom. 604280372


UWAGA!!! 
Instalatorzy nie usuwają awarii w lokalach właścicieli, jeżeli awaria nie dotyczy instalacji zaliczonych do instalacji wspólnych. Nie uzasadnione wezwanie instalatora spowoduje konieczność pokrycia kosztów ich wizyty.

-------------------- . ---------------------
w godzinach pracy Prudnickiego TBS Sp. z o.o.     
od poniedziałku do piątku w godz.700 - 1500

CENTRALA: +48 77 4068350, +48 77 5474963

DZIAŁ TECHNICZNY: bezpośredni: 774068352   lub wew. 28 
 
               - tel. kom. 512 282543 - Monika Ciesielka                                                                           - w szczególności w sprawach: pokryć dachowych, obróbek blacharskich, elewacji budynków, stropów, kominów itp.


                - tel. 
kom. 668 191 143 - Michał Ramut                                                                                 - w szczególności w sprawach: instalacji gazowych, wodnych i  kanalizacyjnych itp.

                -
 tel. kom. 511715095 - Mateusz Kruk                                                              - w szczególności w sprawach: instalacji centralnego ogrzewania,  malowanie klatek schodowych itp. 

                                                 
        

------------------------------
UWAGA!!!  Zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy o własności lokali - nieruchomość wspólną stanowi grunt oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie od użytku właścicieli lokali.

W celu uściślenia w/w zapisu właściciele tworzący większość Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych/administrowanych przez Spółkę w podjętej w tej sprawie uchwale postanowili:


1. Za część wspólną instalacji gazowej, której koszty naprawy lub wymiany zaliczane będą do kosztów utrzymania części wspólnych i będą ponoszone przez wszystkich właścicieli w stosunku do ich udziałów, uznaje się instalację za zaworem głównym do zaworu przed lewo stronnym podejściem  do gazomierza.
2. Za część wspólną instalacji elektrycznej, której koszty naprawy lub wymiany zaliczane będą do kosztów utrzymania części wspólnych i będą ponoszone przez wszystkich właścicieli w stosunku do ich udziałów, uznaje się instalację od złącza kablowego ( ZK ) lub zacisków prądowych przyłącz napowietrznego w kierunku instalacji ( wlz ) do zabezpieczenia przed licznikowego przynależnego do danego lokalu.
3. Za część wspólną instalacji wodno-kanalizacyjnej, której koszty naprawy lub wymiany zaliczane będą do kosztów utrzymania części wspólnych i będą ponoszone przez wszystkich właścicieli w stosunku do ich udziałów, uznaje się:
a) główne piony wodne bez dopływów do urządzeń (tzw. gałązki) przynależnych do danego lokalu,
b) główne piony kanalizacyjne (bez odpływów od urządzeń przynależnych do danego lokalu) jeżeli nie były wykonane we własnym zakresie przez właściciela lokalu.
4. Za część wspólną instalacji centralnego ogrzewania, której koszty naprawy lub wymiany zaliczane będą do kosztów utrzymania części wspólnych i będą ponoszone przez wszystkich właścicieli w stosunku do ich udziałów, uznaje się instalację za zaworem głównym na wymienniku wraz z urządzeniami odbiorczymi (grzejniki).
5. Za część wspólną elewacji budynku, której koszty remontu zaliczane będą do kosztów utrzymania części wspólnych i będą ponoszone przez wszystkich właścicieli w stosunku do ich udziałów, nie uznaje się balkonów i loggii . Wydatki ponoszone na ich remont  oprócz ich części konstrukcyjnych obciążają właściciela lokalu, któremu służą do wyłącznego użytku. 


 




Aktualności

GMINA PRUDNIK OGŁOSIŁA NABÓR NA MIESZKANIA PRZY UL. FRANKLA W PRUDNIKU


NABÓR PRZEPROWADZA GMINA PRUDNIK w dniach od 19-08-2022 r. do 19-09-2022 r. 

 
WNIOSKI NALEŻY SKŁADAĆ W URZĘDZIE MIEJSKIM W PRUDNIKU UL. KOŚCIUSZKI 3 /BIURO PODAWCZE/           

SZCZEGÓŁY INWESTYCJI I POBIERANIE WNIOSKÓW:
 https://prudnik.pl/8536/frnkla-1-mieszkaniowa-inwestycja-gminy-prudnik.html

ORAZ NA NASZEJ STRONIE W ZAKŁADCE: 
NABÓR WNIOSKÓW - BUDYNEK WIELORODZINNY UL. FRANKLA W PRUDNIKU

HARMONOGRAM WYWOZU "WIELKI GABARYT" - 2022 rok
 Odbiór odpadów wielkogabarytowych w zabudowie wielorodzinnej odbywa się co dwa tygodnie wg harmonogramu, który dostępny jest  siedzibie Spółki oraz na stronie internetowej


Przypominamy, że odpady wielkogabarytowe należy wystawić we wskazanym dniu do godziny 700 (lub wieczorem w dniu poprzedzającym termin wywozu) koło zbiorczych miejsc gromadzenia odpadów komunalnych „GNIAZDA”.
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kompletne lodówki, telewizory itp.) oraz zużyte opony samochodowe należy we własnym zakresie dostarczyć do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Wiejskiej. Wystawione w gnieździe nie będą odbierane przez ZUK.

 


KOLOROWA REFORMA ŚMIECIOWA - co nowego?

 
Podstrony:  1  2  3 
 

 



48-200 Prudnik
ul. Mickiewicza Nr 7

tel. 77 406 83 50
e-mail: info@tbsprudnik.pl




Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych.
Więcej informacji w polityce prywatności.

OCHRONA I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

 Realizacja: new4mat.com Sp. z o.o.
ADMINISTRACJA